V souvislosti s MS 2010 se v České republice objevily společnosti a agentury, které zneužívají vstupenky na mistrovství světa ve vlastních propagačních akcích jako podporu prodeje různých výrobků (jedná se zejména o způsob marketinkové podpory prodeje, kdy za koupi výrobku můžete vyhrát vstupenku na MS nebo se zařadit do slosování o vstupenky či zájezd na MS). Důrazně bychom chtěli tyto společnosti upozornit, že bez souhlasu organizačního výboru MS a agentury Infront Sports & Media AG je takové jednání přímé porušení obchodních podmínek uvedených na vstupence a bude předmětem právních kroků vůči nim. ČSLH se tímto krokem snaží ochránit nejen zájmy Mezinárodní hokejové federace, organizačního výboru mistrovství světa 2010 a jejich obchodních partnerů, ale i partnerů české hokejové reprezentace a svého výhradního marketinkového partnera BPA sport marketing a.s.
© Copyright 1998 - 2014 BPA a.s., Všechna práva vyhrazena. ISSN 1214-5718