Olomoucké vedení představilo nové logo. Setrvání kohouta bylo naší prioritou, říká Mario Cartelli

16. ČERVNA 2014, 15:25

Adam Bagar

Hokejisté Olomouce se po dlouhých sedmnácti letech představí v nejvyšší tuzemské soutěži, do níž vstoupí se zcela novým logem. To samozřejmě zdobí především dynamické provedení kohouta, bez nějž by si už fanoušci na Hané jen těžko dokázali svůj klub představit. "Myslím, že se logo povedlo," libuje si marketingový manažer extraligového nováčka Mario Cartelli, jenž po sezoně ukončil na Hané svou hráčskou kariéru a vrhl se na práci ve vedení klubu.

Zdá se, že problémy s logem jsou na Hané definitivně zažehnány. Už v závěru play off první ligy se objevily první informace, že Olomouc svou tradiční značku nesmí používat. Autorská práva na ní získal v exekuční dražbě Jiří Dittmer a rozhodnutí soudu následně zakázalo hanáckému celku její užívání. Mora, jak bývá olomoucký klub často označován, vše vyřešila dočasnou změnou loga, z nějž zbyla pouze část kohouta.

Ani problémy s logem ale svěřencům trenérů Petra Fialy a Jiřího Dopity nezabránily návratu do nejvyšší soutěže, kterou si zahrají po dlouhých sedmnácti sezonách. A fanoušci se navíc mohou těšit na úplně nové logo. Dynamické a moderní. "Už delší dobu jsme hledali nějakou inspiraci. Nakonec jsme usoudili, že bude nejlepší, když to dáme do rukou profesionálů," říká na klubovém webu marketingový manažer Mario Cartelli.

Olomoucké vedení dalo v podstatě DS Studiu, které je autorem nového loga, volnou ruku. Přesto mělo určité požadavky, které se podařilo naplnit. "Seznámili jsme Davida Spilku se zadáním a ukázali jsme mu, jak bychom si logo představovali. Chtěli jsme po něm, aby bylo dynamické a aby z něj hned byla vidět tvář našeho klubu," prozrazuje Cartelli. "Myslím, že se mu to povedlo," doplňuje spokojeně bývalý hokejista.

Hlavní dominantou nového loga je pochopitelně kohout, který už neodmyslitelně k olomouckému hokeji patří. "Setrvání kohouta v logu bylo samozřejmě naší prioritou. Je to odkaz na historii klubu. Nechtěli jsme jej jen tak hodit za hlavu a přijít se zcela něčím novým. Myslím si, že fanoušci i veřejnost mají v podvědomí, že k Olomouci patří kohout. Dá se říct, že je to symbol zdejšího místa," vysvětluje Mario Cartelli.

Na rukou kohouta najdete rukavice, v níž drží hokejku. V popředí pak září název klubu HC Olomouc. "Vybrali jsme si právě tohle, protože nám připadlo nejlepší. Navíc jsme nově do loga zakomponovali "HC Olomouc", což je zaprvé náš oficiální název a zadruhé to ukazuje přidruženost k městu Olomouc," přibližuje Cartelli. To vše je pochopitelně vytvořeno v klasických klubových barvách - červené a bílé. Jak se vám líbí?

[image 312121 none 2]

Fotogalerie k článku 2 snímků v galerii

© Copyright 1998 - 2014 BPA a.s., Všechna práva vyhrazena. ISSN 1214-5718

Dodavatel energie pro hokej