Zvolit nejsympatičtějšího hráče Tipsport extraligy, přispět na charitu, aniž by vynaložili navíc jedinou korunu, získat užší kontakt se svým oblíbeným klubem i hráči, zažít spoustu zábavy a vyhrát některou ze zajímavých cen – takové obzory se nyní otevírají před všemi hokejovými příznivci v České republice v rámci nově vzniklého projektu „Jde se na hokej!“
Zájem fanoušků stále roste
Připravila jej agentura BPA sport marketing ve spolupráci s agenturou Mather a za významné podpory hlavních partnerů naší nejvyšší hokejové soutěže – Budějovického Budvaru, České pojišťovny, Českého Telecomu a sázkové kanceláře Tipsport. Jeho hlavním cílem je ještě více vtáhnout širokou veřejnost do extraligového dění.
Projekt vznikl i přesto, že se Tipsport extraliga těší stále většímu zájmu fanoušků. Pomineme-li výjimečnou uplynulou sezonu, kdy extraligu mimořádně obohatily hvězdy z NHL, návštěvnost diváků na stadionech má vzestupnou tendenci. Zatímco v předminulém roce navštívilo extraligu od začátku sezony do konce listopadu 810 038 příznivců, v letošním ročníku jich ve stejném období přišlo téměř o 55 tisíc více.
„Hokej se u nás tradičně těší velké oblibě. Naším cílem je hokej ještě více zapojit do životního stylu populace, přivést na stadiony další party teenagerů, chlapy, ale i rodiny s dětmi a ženy a dívky. Zkrátka představit extraligový hokej jako zábavu a náplň volného času opravdu pro každého,“ vysvětluje Jana Obermajerová, ředitelka agentury BPA.
Kdo bude Sympaťákem extraligy?
Jednou ze stěžejních součástí nového projektu je anketa o Sympaťáka extraligy. Volba je určena všem fanynkám a fanouškům a jejím cílem je nalézt hráče, který je největší osobností soutěže napříč všemi extraligovými kluby. „Nesnažíme se o nějakou obdobu soutěže krásy, chceme najít opravdovou osobnost, která drží náladu v týmu, podporuje spoluhráče a komunikuje s fanoušky,“ říká Obermajerová.
Anketa o Sympaťáka se už rozběhla. Fankluby všech čtrnácti extraligových týmů nominovaly do prvního kola pětici hráčů z každého mužstva. Na fanoušcích nyní je, aby do 12. ledna příštího roku vybrali z každé pětice jednoho hráče do druhého finálového kola, v němž bude reprezentovat svůj klub. Vítěz ankety bude vyhlášen v květnu na Galavečeru Tipsport extraligy.
Hlasující nejenže zvolí nejsympatičtějšího hráče soutěže, ale zároveň mají příležitost vyhrát řadu cen. Mezi ty nejzajímavější patří vstupenky na Utkání hvězd, kdy výherce bude přítomen přímo na střídačce českého výběru spolu s trenéry a hráči, lístky na zápasy play off či večeře s vítězem ankety.
Jeden divák = 1 Kč na charitu
V rámci projektu „Jde se na hokej!“ každý návštěvník extraligového utkání od 30. kola až do konce základní části svou účastí přispěje na charitu. Přitom nezaplatí ani korunu navíc! Za každého diváka, který přijde na extraligový zápas, totiž uhradí výše zmínění partneři projektu jednu korunu ve prospěch charitativních sbírek, které jsou určeny na pomoc dětem.
Každý ze čtrnácti extraligových klubů má pod záštitou jeden dětský domov či jiný ústav, zaměřený na podporu dětí, z nichž každý obdrží po skončení sbírky šek s částkou, kterou pro ně svou přítomností na utkáních „vybojovali“ fanoušci vybraného klubu.
„Cílem je pomocí vybraných prostředků přitáhnout k hokeji také děti, které nemají takové možnosti jako ostatní. Zároveň každý návštěvník extraligového zápasu může odcházet s myšlenkou, že svou účastí přispěl na dobrou věc,“ podotýká Jana Obermajerová.
Autogramiády a soutěže
Součástí projektu „Jde se na hokej!“ budou také doprovodné akce „Roadshow“ a „Fly team tour“. Největším tahákem těchto akcí, které se uskuteční v nákupních centrech, restauracích Budvat a Tipsport barech, budou autogramiády hráčů extraligových klubů a soutěže o lístky na zápasy.
Informace o rozdělení a pohybu Fly týmů, stejně jako o celém projektu „Jde se na hokej!“ a jeho dílčích aktivitách, sledujte na serveru www.hokej.cz. Nominace na Sympaťáka Tipsport extraligy a další informace naleznete také na stránce jsnh.hokej.cz.
© Copyright 1998 - 2014 BPA a.s., Všechna práva vyhrazena. ISSN 1214-5718